ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νομό Λάρισας. Μαθήτρια ακόμα λυκείου έγραφα άρθρα για τοπικές εφημερίδες της πόλης μου. Η μεγάλη μου αγάπη για την τέχνη και ιδιαίτερα για τη λογοτεχνία με οδήγησε στην ενασχόληση με το σουρεαλισμό. Τελείωσα την πρώτη ποιητική συλλογή μου τον Ιούνιο του 2008, η οποία και εκδόθηκε το 2009. Τον Ιούλιο του 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοσή της. Επιπρόσθετα ασχολούμαι με τη στιχουργική. Προσεχώς θα κυκλοφορήσει το παιδικό παραμύθι μου με τίτλο ''Χρώματα αγάπης που κλείστηκαν σε μια νότα''.


Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Οι μνήμες σαν σεντόνια ξεφτισμένα 
σαν άλμπουμ με παλιές φωτογραφίες,
τόσο αλλοιωμένες από τη φθορά του χρόνου,
μα τόσο ζωντανή η λήθη τους.
Τις αγγίζεις με τα δάχτυλα σου
τρυφερά μες το ημίφως
προσπαθώντας να πείσεις 
τον εαυτό σου πως είσαι ακόμα εκεί,
δακρύζεις, χαμογελώντας νοσταλγικά...

-Απόσπασμα από τη δεύτερη ποιητική μου συλλογή-

3 σχόλια:

  1. Βάγια καλωσήρθες στην μπλογκόσφαιρα!

    Χαίρομαι που είμαι η πρώτη φίλη που σε υποδέχεται στην γειτονιά...
    Οι στίχοι των ποιημάτων σου πάντα μου άρεσαν όπως και το παραπάνω απόσπασμα που δημοσίευσες.
    Σε περιμένω στο μπλογκόσπιτό μου, ώστε να μου δοθεί η ευκαιρία να σε συστήσω σ'αλλους φίλους μπλόγκερς που κι'αυτοι όπως εσύ έχουν το χάρισμα στην τέχνη των λέξεων και αποτυπώνουν συναισθήματα της ψυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα.. Εύχομαι να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική ανταλλαγή ιδεών και χαρισμάτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή