ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νομό Λάρισας. Μαθήτρια ακόμα λυκείου έγραφα άρθρα για τοπικές εφημερίδες της πόλης μου. Η μεγάλη μου αγάπη για την τέχνη και ιδιαίτερα για τη λογοτεχνία με οδήγησε στην ενασχόληση με το σουρεαλισμό. Τελείωσα την πρώτη ποιητική συλλογή μου τον Ιούνιο του 2008, η οποία και εκδόθηκε το 2009. Τον Ιούλιο του 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοσή της. Επιπρόσθετα ασχολούμαι με τη στιχουργική. Προσεχώς θα κυκλοφορήσει το παιδικό παραμύθι μου με τίτλο ''Χρώματα αγάπης που κλείστηκαν σε μια νότα''.


Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Συμμετρία

Ακροβάτης των ονείρων μου
χιονισμένα μου άλματα
προπέλες της ζωής μου
οδηγητή της αναγέννησης μου
στου κόσμου τη συντέλεια

μια δευτέρα παρουσία περιμένουν
μα η  παρουσία μου είσαι εσύ
αχαλίνωτη στοργή μου
φάρε τηε καρδιάς μου
σινιάλο δείξε μου
για να σε βρω σε μια άλλη ζωή.

                                                                                 (Βάγια Ριζηνού)

2 σχόλια:

  1. Δοτικό-εξυμνούμενο όπως αρμόζει σε όρκους ερωτικούς...


    (Είσαι μια μικρή Πολυδούρη?);)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως αρμόζει σε ανθρώπους ευαίσθητους, που έχουν αντιληφθεί την ουσία την ανιδιοτελούς αγάπης...για ανθρώπους που δεν μένουν στο εγώ τους αλλά μοιράζονται...συνταξιδεύουν....

    Καρυάτιδα μου...σ΄ευχαριστώ...
    Είναι χαρά μου να συνομιλώ με τόσο αξιόλογα άτομα, όπως είσαι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή