ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νομό Λάρισας. Μαθήτρια ακόμα λυκείου έγραφα άρθρα για τοπικές εφημερίδες της πόλης μου. Η μεγάλη μου αγάπη για την τέχνη και ιδιαίτερα για τη λογοτεχνία με οδήγησε στην ενασχόληση με το σουρεαλισμό. Τελείωσα την πρώτη ποιητική συλλογή μου τον Ιούνιο του 2008, η οποία και εκδόθηκε το 2009. Τον Ιούλιο του 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοσή της. Επιπρόσθετα ασχολούμαι με τη στιχουργική. Προσεχώς θα κυκλοφορήσει το παιδικό παραμύθι μου με τίτλο ''Χρώματα αγάπης που κλείστηκαν σε μια νότα''.


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

... Πονά η ψυχή μου
 βλέποντας τα βήματα του μέλλοντος
άλλοτε βήματα διστακτικά,
φοβούμενα ν' αγγίξουν την ελπίδα
κι άλλοτε βήματα επιπόλαια
βυθισμένα, αγκυλωμένα στην μετάνοια τους...

Με πύρινη ματιά
κουνάω το μαντήλι μου
σε όσους με αφήσανε μονάχη,
ν' ατενίζω τα σανδάλια της ζωής
και μετά απο πόνο γέννας
να τα φορώ και να πηγαίνω
στο χείλος του γκρεμού
στο βάθος τ' ουρανού
στη λάμψη ενος αρχαίου ξυραφιού
στα δάκρυα ασύμμετρης γαλήνης....

-Αποσπασμα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου