ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νομό Λάρισας. Μαθήτρια ακόμα λυκείου έγραφα άρθρα για τοπικές εφημερίδες της πόλης μου. Η μεγάλη μου αγάπη για την τέχνη και ιδιαίτερα για τη λογοτεχνία με οδήγησε στην ενασχόληση με το σουρεαλισμό. Τελείωσα την πρώτη ποιητική συλλογή μου τον Ιούνιο του 2008, η οποία και εκδόθηκε το 2009. Τον Ιούλιο του 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοσή της. Επιπρόσθετα ασχολούμαι με τη στιχουργική. Προσεχώς θα κυκλοφορήσει το παιδικό παραμύθι μου με τίτλο ''Χρώματα αγάπης που κλείστηκαν σε μια νότα''.


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Χωρίς τίτλο

Σ' αγαπώ για να σ'ελευθερώσω
λέξεις εύηχες και ζωντανές
σαν το Αυγουστιάτικο φεγγάρι,
που φανερώνει την γλυκύτητα σου,
χρυσάφι βυθιστήκανε
στις λίμνες της καρδιάς μου
από τη στιγμή που με πρωτοαντίκρυσες.
Σ'αγαπώ για να σ'ελευθερώσω
άσε τους άλλους να γεύονται 
το μεταχειρισμένο λάδι ξένων καντηλιών
θα ζουν σε ψεύτικα σώματα
υποκινούμενοι απο άβουλα ένστικτα.
Εσύ θα μεταφέρεσαι
σε διαστάσεις άυλων πνευμάτων
αιθέριων σωμάτων.
Βουίζουν καλντερίμια, ηχούν καμπάνες!
Ανυπολόγιστες προειδοποιήσεις
για όσους δεν καταλαβαίνουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου