ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νομό Λάρισας. Μαθήτρια ακόμα λυκείου έγραφα άρθρα για τοπικές εφημερίδες της πόλης μου. Η μεγάλη μου αγάπη για την τέχνη και ιδιαίτερα για τη λογοτεχνία με οδήγησε στην ενασχόληση με το σουρεαλισμό. Τελείωσα την πρώτη ποιητική συλλογή μου τον Ιούνιο του 2008, η οποία και εκδόθηκε το 2009. Τον Ιούλιο του 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοσή της. Επιπρόσθετα ασχολούμαι με τη στιχουργική. Προσεχώς θα κυκλοφορήσει το παιδικό παραμύθι μου με τίτλο ''Χρώματα αγάπης που κλείστηκαν σε μια νότα''.


Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Σαν τα φεγγάρια που
θρηνούν την ομορφιά τους,
και κάνουν κύκλους,
κύκλους να ζαλιστούν 
και να ξεχάσουν!
Έτσι κι εγώ, 
για να ξεφύγω, απ΄όσα με κρατούν, 
απ΄όσους με πονούν,
δίνω φτερά στον εαυτό μου,
να πετάξω!
Και κάθε τόσο που θα ΄ρχομαι στη γη,
χώμα τα πόδια, προσκυνώ την μοναξιά σου.
Σύννεφα πύλες μου μουδιάζουνε το νου,
μυστήριο τρένο
με τραβάει η σιωπή,
σαν χιόνι κάτασπρο, 
δε λιώνω την αυγή.
Όταν τα μάτια σου κοιτώ
δε ξημερώνει!
λέω στον Άδη να νυχτώνει
και στο φεγγάρι να φοράει τα λευκά,
να μου θυμίζει τ΄όνειρα τα παιδικά,
να μου γελάει..
Κι εσύ, να μου μιλάς
όταν τα πάντα θα σιωπούν
μόνο τα λόγια σου
γιατρεύουν την ψυχή!

-Απόσπασμα-
Βάγια Ριζηνού







2 σχόλια:

  1. "μόνο τα λόγια σου
    γιατρεύουν την ψυχή!"
    ...
    πολλές φορές όμως,
    μπορεί να φέρουν
    και το αντίθετο αποτέλεσμα...
    ...
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λόγια που είναι αληθινά,
    και λέγονται..με αγάπη..
    όταν τα συναισθήματα ειναι
    αμοιβαία...διάφανα...έτσι γιατρεύεται
    η ψυχή μας....
    Πόσες είναι εκείνες οι φορές
    που μέσα στη βουή του κόσμου,
    τα μόνα λόγια που λυτρώνουν είναι
    εκείνα που λέγονται απο τον άνθρωπο
    που κυριεύει την καρδιά μας?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή